Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

- SZIVAROS.BLOG.HU -

Szivarokról, szivarkellékekről és szivarozással kapcsolatban.

AZ OLDALRÓL / ELÉRHETŐSÉG

2011. október 12. 16:00 - Herr_Jürgen

 

Kedves Olvasó!

Az oldal fő témája a Magyarországon kapható szivarokról írt kritikáim, ismertetőim.

Célom, hogy támpontot adjak azok számára, akik most ismerkednek a szivarozással, vagy ajándéknak szeretnének vásárolni, de bizonytalanok a választáskor.

Minden héten új anyaggal bővül a blog, illetve folyamatosan bővítem, kiegészítem és ha szükséges, javítom a már meglévő bejegyzéseket. Továbbá még egyéb szivaros témákat és galériákat is szerkesztek.

Esetleges szivarokkal vagy szivarozással kapcsolatos kérdésekre is nagyon szívesen válaszolok, ha tehetem. Ezen tartalmú leveleket a szivaros.blog.hu facebook oldalán tudom fogadni.

szivaros_blog_hu_3.png

Az oldalon való böngészéshez és olvasáshoz nagyon jó időtöltést kívánok!

Tisztelettel: Herr Jürgen

 

A blogban található szövegek és képek kizárólag a szerző tulajdonát képezik. Üzleti célra való felhasználásuk minden formában tilos. A tartalmak magán-, vagy közcélú felhasználása a szerző előzetes engedélyével lehetséges, a forrás megjelölése mellett.

komment
Címkék: intro
süti beállítások módosítása